efter jag ramla på cykeln

HATAR VERKLIGEN MITT ÄRR.... SÅ JÄVLA DRYGT, FULT OCH ÄCKLIGT.

OCH MITT JÄVLA LÅR FYFAN


för er som undrar vad jag gjort, så förra sommaren så va jag med : benjamin,victor, emil och anela , vi skulle hem till emil och hämta fotboll. så cyklar jag i en nerförsbacke, utan händer och smsade så tog handbromsen i så jag flög frammåt och lande på hakan med bena över huvdet och cyklen på benen så jag har fortfarande gropar i låren efter det-

HAHA va så jävla kul eftersom jag ställde mig upp och börja skratta och benny och victor stod och kolla på mig som jävla tokar, sen sa dom att jag lära sy, fast vi åkte hem till benny och tvätta det lite , sen så åkte vi upp till åsens välte cykeln och ringde 112 så kom ambulansen och jag låssas halta, åkte upp till akkuten och sydde 4 stygn HAHAHahahah. hoppas jag får mycket pengar för det ..^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj , DET MÅSTE GJORT SKIT ONT! :s

2010-05-19 @ 12:35:53
Postat av: Anonym

hur mycket pengar kommer du få ?

2010-05-22 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0