disney <333333333333333

sitter här och kan inte sova ,,, nyss laggt dexter och douglas, fast sedan väckt douglas för att gå upp och kissa med han. nu sover dom som stockar och tar upp hela min säng, imorgon åker jag till stockholm med min kusin och hans barn och e barnvakt på någon inspelning för inga vuxna får va där, fått lite instruktioner HAHAh

1. inge märkeskläder , för då gör jag reklam?
2. inge randigt eller rutit, för det ser inte bra ut i tv
3. lär skriva på nå kontrakt med disneychanel AHHAHAHAHAAA


blir i stockholm hela dagen antagligen e bilder och skit får ni imon, eller då ska jag plugga , fast det ska jag  göra nu klockan 00:12 också , hare göttttttttttttttttttttttttttttttttttt

2 års gammla bilder på
1. douglas
2 dexter



och en 4 år gammal bild här ;););););

Kommentarer
Postat av: sara

ska du va med i tv ? ? :O

2010-05-16 @ 01:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0