sTUNDER JAG SAKNAR

Vi tjejer hemma hos anela , sista april , SÅ MYCKET KÄRLEK . hockey girls
öland med min bästavän som jag hade då .LOVE

DÅ jag och mathilda umgicks i veckor utan att skilljas åt

sommaren och sitta ute och jobba matte med 8c :)

då vu alla tjejer tog vara på sista sommarlovs dagen och hade det jävligt mysigt !

1 dagen på sommarlovet , på skolavslutningen i furevik

första gången jag och victor va själv och skulle sova men så kom maja och jossi haha :D

gänget .ÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD JA SAKNAR. FAST PLUS ANELA OCH EMIL . ÅH SÅ UNDERBART SÅ MYCKET SKRATT SÅ MYCKET KÄRLEK ÅH FAN VAD SKÖJJ VI HADE  ´´ benjamin vart tog vattnet vägen'' ååååååååååååhhhhhhh

josfins födelsedags fest . sakna älska , åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bäst :)

jag och victors lillebror isak dagen efter anelas fest så snacka om sliten hhiiiiiiiiiiiiihi

jag saknar allt , men vi tjejer har börjat umgås så mycket nu på slutet och jag älskar det,

LEV LIVET INNAN DET ÄR FÖRSENT! SLUTA BRÅKA OCH HA KUL IST, DU LEVER BARA 1 GÅNG
LEV I NUET OCH GLÖM ALLT DÅLIGT

Kommentarer
Postat av: frida

ååååååååååååååh älsklingar <3<3<3<3<3<3<3<3 sista april, sista sommarlovsdagen, jossis fest. åh love it! men vi umgås ju mycket nu min lilla hockey babe! ;)

2010-03-26 @ 17:57:27
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: neli

ååååååååååååh, sakknar! nu blir det massvis med mer minnen !:) <333

2010-03-29 @ 00:19:44
URL: http://nelys.blogg.se/
Postat av: emelina

sakanr dig

2010-03-31 @ 00:22:12
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0