samma gamla prat

är det nu jag ska gå vidare ?
nu jag ska börja om mitt liv och klättra upp för den långa trappan igen
jag kan inte jag har ingen ork för det , såhär är det jag kommer vänta här nere
tills du ger mig din hand och hjälper mig upp.
väcker mig och säger , älskling det va bara en dröm.
jag förstår inte ,. du har känslor , du älskar mig , är det bara små falska ord som '' vi föralltid '' ? 
du är ju tillochmed nära mig när vi är..
FAST JAG SÄGER ATT VI BARA ÄR VÄNNER PÅMINNER DIG .
dumma jag säger det faktiskt , men du ger mig ju hopp och du ger mig kyssar hit och dit,

du ger mig inget annat val än att stanna här nere på botten

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hamna här av en slump..

jag känner inte dej, men jag går igenom precis samma sak som du..



lyssna på lasse lindh, melissa horn.

du kommer nog känna igen dig i texterna.

2010-03-11 @ 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0