inge mer victordepp pusssssssss

NU SKA JAG TA OCH SKÄRPA MIG SKRIVA OM ANNAT ÄN BARA VICTOR , VICTOR , VICTOR, SLUTA GÖRA SÅ ALLA TROR ATT JAG VILL HA UPPMÄRKSAMHET. ! MEN ENDÅ ... KUL OCH HÖRA VAD JAG GÖR OM DAGARNA ,.. SKOLAN SEN HEM OCH ÄTER SEN NÅGON TRÄNING ,KAN JU INTE SKRIVA DET VARJE DAG..

okej iaf som sagt så va jag på sjukhuset inatt '' akuten'' inte så allvarligt , men va bra att jag åkte in och fick medicin direkt.
och ni ska bara se hur stora mina ''KAPSLAR'' ( tabletter) är helt sjukt...
fick en annan sort en vad jag skulle ha.
dom hjälper för infektioner i kroppen så hoppas jag blir bra , slipper smärtan i magen och ryggen och inte kan kissa hohho..
kul och läsA????? NEPP

Tycker lite allmänt synd om mig för halva den här kapsen är som min lillfingernagel och jag har otroligt svårt att sväla tabletter . smakar bajs också hostar upp pulvret i det. haha,,
2 kapslar i en vecka .. inte så farligt, ! =)


puss på tråkig blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0