, FINA BILDER

HEEEEEEJ FILMEN VA COOL OCH BRA!
efter bion hade jag 93 och johanna och josse 92 tjejer kul xD
fettttt med snygg kille jooaaoaoao ^^
va lite social med några ashärliga grabbz,

HAHAH skrev nyss på josses blogg ba'' även att du skriver det på bloggen ;);))''
måste berätta en rolig sak HAHAH . träffa några killaR , prata med dom fett länge.
sen skulle dom gå så kom en fram och pussa josse på kinden sen johanna ,
sen när han kom till mig så skulle han puss mig på kinden också (eller det trodde jag ) så pussa han mig på mun HAHAHAHAHAHAH
så nu har jag skabb på läpparna ;)
ROLIGT VA ??????????????????????????????????????????? ha

BILDER FRÅN IGÅR






Kommentarer
Postat av: Ebba

vems katt ?:)<3

2010-03-24 @ 11:33:27
URL: http://lifeinword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0