vill spola tillbaka tiden

jag skrev en text till dig 2 dagar innan du lämnade mig, jag hann aldrig skicka den till dig men här är den. men nu är allt försent. :'(

det finns en kille här på jorden som har förändrat mitt liv total.
den här killen är den finaste och roligaste männsikan som finns.
han gör mig alltid glad , lite dum är han för magen vänds ut och in när jag är med han.
men jag gillar det , jag gillar den udnerbara känslan.
jag älskar känslan när du ser på mig och säger älskling,
alla våra stunder vi delat allt vi har , dom är helt enkel oslagbara!
inte en enda person kan slå det vi har , jag är så jädrans kär.
jag kommer ihåg när du & jag ''va'' första gången själv,
''gänget'' hade varit och alla åkte hem en efter en , klockan va 2 på natten.
det va du jag och robin kvar, så bestämde jag mig för att gå på toa.
sen när jag kom tillbaka så var det bara du & jag, gud vad nervös jag vart.
du låg på sängen och klaga om din hunger , och jag satt breve.
jag vela att du skulle kyssa mig, komma nära mig hålla om mig.
tänker på när jag sov hos dig första gången
första kyssen ,
och dagen vi bestämde att börja på ett nytt liv, ett nytt liv där det va du och jag mot världen.
jag är så jävla lycklig med dig så det är inte sant, visst jag kan vara sur och dampig
men jag lovar att jag gör vad som hellst nu, precis vad som hellst för att du inte ska lämna  mig.
när du säger nått som sårar mig totalt och mitt hjärta skriker, då är jag glad , glad för din skull.
jag har tänkt på det länge, att du skulle lämna mig , hur skkulle det varit ?
vem skulle jag smsa varje dag , vem skulle jag skriva att jag älska , vem skulle jag ligga breve och bara mysa.
när vi bråkar så tappar jag luften , det känns som om den försvinner mer och mer .
den kanske gör det för du är mitt syre och hur ska en männsika leva utan sitt syre.
vi har våra dåliga stunder men det har alla!
så innan du gör nått , så tänk på alla bra stunder, 6 månader av bara lycka,
men självklart fanns det bråk emellan , men jag va glad , glad för jag hade dig.
jag har blivit en annan person, jag tänker på saker innan jag gör dom,
slutat blivit sur för små saker.
ett misstag av mig och det är slut.
och jag vet victor , jag vet att du älskar mig att det aldrig behöver ta slut.
bara vi kämpar så kan vi
TÄNK PÅ ALLA UNDERBARA BRA STUNDER .
dom slår allt , ska vi bara kasta iväg dom, ist för att skapa fler.
vad som än händer så tänker jag stå kvar på samma plats och vänta förevigt.

jag älskar dig victor jansson

EN söt bild på mig och min älskling

Kommentarer
Postat av: frida

så jäkla fint skrivet mandi! <3



&jag finns här för dig. (L)

2010-02-22 @ 16:31:55
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: michelle

Så underbart fint skrivet gumman,

fick nästan tårar i ögonen, så otroligt fint!



finns alltid om du vill prata, det vet du <3

2010-02-22 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0