en dröm

jag drömde en dröm inatt.
en dröm om att det va du och jag.
i drömmen så var vi på ett underbart ställe.
vi va kära , vi va glad och vi älskade varandra.
drömmen höll på länge och det va underbar.
vi skulle sova på ett hotell utomlands.
jag tänkte snälla gud kan det inte vara verklighet.
samtidigt som jag önskade mig det så kom en tjej upp.
hon kom på kvällen , innan vi skulle sova.
du sa '' sov med mina föräldrar eller åk hem och sov''
jag vart helt förstörd, jag vela bara skrika.
jag såg ditt flin i ditt annsikte.
du hade ''lyckats''
du hade sårat den som va din så kallade flickvän.
ni satt och skrattade länge, ni två , du och den där tjejen.

mitt liv och drömmen är precis lika.
från ett perfekt liv till ett helvete.
från en underbar dröm till en mardröm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0