helt ondnödigt , tråkigt och meningestlöst inlägg.

kom nyss hem från gävle... suttit i bussen från 20 i 1 och nu är hon 20 3 . stackars mig
iaf så var det sjukt trevligt ! !! love mina bruttor och pojkar. OBS JAG KISSA INTE PÅ MIG ...... jekla agri och elin.,

har funderat länge och jag vet verkligen inte vad jag tänker med..
gick förbi en bro när jag hoppa av bussen så tänkte jag helt plöstligt om jag skulle hoppa.
så kom massa sånna tankar så jag vart fast vid den bron innan jag slog till mig själv och fråga vad jag tänkte med.
så sjukt konstigt för jag älskar livet. jag älskar min familj och mina världens underbara vänner.
varför skulle jag få sånna tankar om jag inte ens vill dö . så bad for meee bhuhuhuhuhu .

GODNATTTTTTTT

Kommentarer
Postat av: frida

sv: hihihihihi bäääästa mandiii! :D:D <3<3<3



men babyyy, tänk inte så. älskar dig hjärtat!

2010-04-02 @ 14:07:20
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0