GICK INTE PUBLICERA GÖRE NUU IST

åh hinner verkligen inte med att skriva. fullt upp varje dag :D
okej ska berätta lite om mitt påsklov elelr ja det som varit :)

torsdag : HAHA antagligen har jag dåligt minne ellerså är det nått fel . kommer inte ihåg ^^ har ett svagt minne av att jag va med frida mfl ? :D jo justja vi åkte hem till emelina i gävle och kolla på film !

fredag : då drog jag på alex och jennifers fest i järbo , sjukt kul hoho;) höjdpunkterna där va ju såklart linn, mattias och marcus ;) kom hem vid 4 sommna dirket och vakade 5 på eftermiddagen ! 

lördag :  åkte ner till josefin och jenny som satt på jensas och åt, vi hade hyrt film men slutade med att vi gick till henke och umgicks med värledns bästavänner

söndag : då vare fest igen hos joss.  från böjran va det bara 7 95 och nicole , så jag drog och prata med victor lite sen när jag kom tillbaka mötte jag världens gäng som skulle dit och hem. och när jag kom in vare fullt hus ! tilloch med min bror och hans crew va där . slutade med att jag sov där med linn , mattias, jossi , elin ,anela och jennifer (Y)

måndag : va med josfin och elin till 7 kanske, sen drog jag hem till victor  och prata av mig lite . gick ingen buss hem så vi hade sleepover , somna vid direkt jag la mig i sängen MMH . 

tisdag : vaknade vid 1 kanske. satt vid datan , sen så satt vi och sola i fönstret SJUKT VARMT. vid 2 fick vi ut och spela fotboll i shorts och tshirt en stund. sen in och gjorde nudlar klädde på oss och gick ut och spela fotboll med isak . min bästavän juuuh , fast jag hatar han ibland ^^ puss iaf så åkte jag hem vid 4 och nu sitter jag här träning om en timmme !  

MITT LOV SOM VARIT kul ! älskar lov heheheeheoheho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0