fast i sällskap med mina tankar lät jag timmar vandra

det vi hade var vackert men du sabba det.
jag har inte käkat idag, jag skulle spy av blotta tanken
på dig och oss och att jag bruka hålla dig i handen.
jag ångrar att vi träffades, ångrar att vi älskade,
men mest av allt så ångrar jag att jag kämpade.
för ärligt jag är utmattad, och jag har vaknat till
och fattar inte hur jag kunnat vara så blind,
din jävel fortsätt lipa och gråta
hade ni varit här nu skulle jag fan nitat er båda.
iskalla tårar hela natten igår, men om du är såhär
säger jag tack och hejdå.
och du är ledsen? då kan du gråta en skvätt
så gör jag samma sak för att jag lät dig sova i min säng.
du bryter ner dig, tjejen är ett jävla äckel,
fast jag skiter i dig för jag förtjänar bättre.
och jag hoppas du förstår vad skiten du gjorde gjorde,
men sluta säg förlåt för du sliter ut ordet




Kommentarer
Postat av: frida

äääälskade amanda. du är så jäkla stark åh jag älskar dig!!!!!

2010-04-01 @ 16:47:34
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0